آدرس

احمدآباد مستوفی، خیابان ولیعصر شمالی رو به ورزشگاه تختی

  • English
 

سبد خرید

گیج فشار روغن و بنزین HKS جزو قطعات تیونینگ بوده که تا ۷ بار فشار را نشان میدهد خودرو را نمایش می دهد. این محصول دارای سنسور تشخیص فشار می باشد. نشانگر فشار روغن و سوخت میزان فشار روغن و سوخت خودرو را نشان داده و شیشه این گیج دودی بوده و به محض باز کردن سوییچ و روشن شدن نور صفحه آن بسیار زیبا شده و داخل آن کاملا نمایان می گردد. گیج دارای پایه فلزی و چسب دو طرفه است که به راحتی می توان روی داشبورد انواع خودرو ها نصب نمود. زیر صفحه نمایش آن دارای ال ای دی بوده که با روشن شدنشان جلوه زیبایی به داخل کابین می دهند.

فشار روغن یکی از پارامترهای مهم در موتور خودرو  است. وقتی چراغ فشار روغن خودروی شما روشن می‌شود و  فشار روغن را پایین‌تر از مقدار استاندارد گزارش می‌دهد، می‌تواند نشانه‌ای از یک مشکل بزرگ باشدکه منجر به افت فشار روغن موتور شده است .

اگر با چنین موردی مواجه شدید ،  بهترین اقدام این است که  موتور خودرو را خاموش کنید.

دلایل افت فشار روغن موتور

فشار روغن در موتور به دلایل مختلفی می تواند کاهش یابد .  هنگامی که فشارسنج فشار روغن پایین را تشخیص می دهد، توجه داشته باشید که ممکن است خطای ایسیو باشد و یا اینکه واقعا خودرو دچار افت فشار روغن موتور باشد .در هر صورت ، موارد زیر  به درک برخی از شایع ترین دلایل افت فشار روغن کمک می کند.

1_ روغن کافی در موتور وجود ندارد 

2_ گرانروی خیلی زیاد یا کم از دلایل افت فشار روغن 

3_ فرسودگی موتور 

4_ فشار سنج خراب

5_ فرسودگی پمپ روغن از دلایل افت فشار روغن

 

تماس تلفنی